.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سواحل دریای شمال و آزادی هایی که دیگر یواشکی نیستند! + تصاویر
حضور بانوان و مردان برهنه و بی حجاب و شنا در دریا بصورت مختلط و زننده، پخش موسیقی با صدای بسیار بلند و رقص و پایکوبی آن هم بدون حجاب، حمام آفتاب مردان بدون پوشش مناسب به وفور رویت شده که همه­ی این موارد در حضور خانواده ها بوده است. صد افسوس که بر اساس آخرین دستور، پلیس موظف به اجرای اسلام نبوده و هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است و این یعنی پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است. بهشت پیشکشتان، التفات بفرمایید مردم بیچاره را به زور جهنمی نکنید...

 شمال نیوز: آغاز فصل گرما و ورود گردشگران به استان مازندران برای بهره گیری هر چه بیشتر از سواحل دریا، عمدتاً با حواشی همراه است که گزارش تحلیلی از آن ارائه می گردد:

ساحل دریا، نماد آرامش…

با شنیدن نام دریا آن هم در این فصل، صدای امواج و خنکای ساحل در اندیشه هر انسانی تداعی می شود. حضور در سواحل دریا آن هم در دنیای پر سر و صدای شهرها مایه­ی آرامش و دوری از فضاهای شلوغ و کسب انرژی های طبیعی ساطع شده از این نعمت خداوندی بوده و هست. دریایی که نگاه به آن در کنار نگاه به قرآن و چهره پدر و مادر، در زمره عبادات شمرده شده است. خداوند رحمان به مردمان دیار سرسبز مازندران این موهبت و نعمت ارزشمند را عنایت فرموده که از دیرباز بعنوان بهترین فرصت برای شکوفایی معنوی، فرهنگی و اقتصاد استان مطرح بوده و در کنار آن این استان در سنوات متمادی، میزبانی هم میهنانمان را از اقصی نقاط کشور با فرهنگ ها و آداب گوناگون بر عهده داشته است.

 

بی فرهنگی، مانع آرامش…

مع الاسف در سنوات اخیر و خصوصاً این روزهای گرم و تعطیل سال، حضور در کنار دریا نه تنها مایه آرامش و عبادت به شمار نمی آید بلکه این فرصت ارزشمند، به تهدیدی خطرناک و مهلک تبدیل شده که اساساً بنیان خانواده ها و تربیت فرزندان را مورد هدف قرار گرفته و متاسفانه با بی توجهی مسئولین امر در استان، بسیاری از خانواده های پایبند به حداقل ارزشهای انسانی و اعتقادیٰ از حضور و بهره گیری از این فضا، محروم و به ناچار مجبور به دوری از این حق طبیعی خویش متاسفانه آن هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی می نماید.

پایگاه خبری ۱۸ دی برای احترام به خواست بسیاری از هم وطنان معترض به وضع کنونی سواحل و آسیب های متعدد فرهنگی حضور عناصر بی فرهنگ در آن که نهایتاً منجر به تغییر فضای فرهنگی این استان شهیدپرور علویان می گردد، با انتشار برخی تصاویر برداشت شده از یکی از سواحل عمومی استان در تعطیلات اخیر، به دنبال انعکاس موج اباحه گری و بی حیایی برخی عناصر بی فرهنگ که در بستر بی توجهی و عدم مسئولیت پذیری مسئولین امر به دنبال سوء استفاده از فضای ایجاد شده می باشند، بوده و با جدیت پاسخگویی و عکس العمل مسئولین امر، از جمله معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر مسئولین اجرایی استان بعنوان متولی طرح سالم سازی دریا و نیروی محترم انتظامی بعنوان مجری قانون را پیگیری خواهد نمود. صد افسوس که بر اساس آخرین دستور، پلیس موظف به اجرای اسلام نبوده و هیچ پلیسی نمی‌تواند بگوید من این کار را کردم چون خدا گفته است و این یعنی پلیس یک وظیفه بیشتر ندارد و آن هم اجرای قانون است.

 

فساد علنی نتیجه آزادی های یواشکی…

به راستی وقتی چند سال پیش بحث آزادی های یواشکی از طرف برخی شبکه های ماهواره ای مطرح و در گوشه و کنار این کشور توسط برخی عمال آنها اجرایی گردید، با محاسبات سرانگشتی عوامانه، حال این روزهایمان قابل پیشبینی بود و بر کسی پوشیده نیست که دلیل آن جز انفعال نهاد های مرتبط با موضوع و بی توجهی به مقوله حیاتی فرهنگ چیز دیگری نبوده است. در حال حاضر نیز اگر اقدام بایسته ای صورت نپذیرد قطعاً در آینده نزدیک راه برگشتی وجود نخواهد داشت و باید در آیندگانمان بی اعتقادی را با افسوس و حسرت نظاره کنیم. چرا که این بار پایه های نهاد خانواده و به تبع آن بنیان های ارزشی اجتماع هدف قرار گرفته شده است. اقداماتی نظیر حضور بانوان و مردان برهنه و بی حجاب و شنا در دریا بصورت مختلط و زننده، پخش موسیقی با صدای بسیار بلند و رقص و پایکوبی آن هم بدون حجاب، حمام آفتاب مردان بدون پوشش مناسب به وفور رویت شده که همه­ی این موارد در حضور خانواده ها بوده است. لازم به توضیح است این رفتارها بسیاری از خانواده ها حتی بدون ظاهر مذهبی را نیز از ماندن در ساحل فراری داده و اعتراض آنها را به بی توجهی مسئولین برانگیخته است.

 

به زور مردم را به جهنم نفرستید…

لازم می دانیم به بهانه حضور ۱۷۵ شهید غواص مظلوم این مرز و بوم که بسیاری از آنها از تیپ خط شکن شهید بصیر لشکر ۲۵ کربلا و از اهالی همین سواحل بوده و روزگاری این مکان ها برایشان، مدرسه تعلیم فنون دفاع از دین و ناموس بوده است، به مسئولین امر اخطار کنیم که یقیناً پس از مرگ و در روز حساب این شهدا گریبان ما را خواهند گرفت و خواهند گفت که " ما برای دفاع از دین و کشورمان با دست های بسته زنده به گور شدیم و شما در این راه قدمی از قدم بر نداشتید…!"

پس آقایان بهشت پیشکشتان، الطفات بفرمایید مردم بیچاره را به زور جهنمی نکنید…

در انتها از یکایک مخاطبین عزیز به دلیل انتشار تصاویر زیر که قطعاً خاطر هر انسانی را مکدر خواهد نمود طلب پوزش می نماییم /250.

  

1

 

3

 

2

/منبع: 18دی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دهاتی ریکا 31 خرداد 1394
عاقلان دانند 000000
نا شناس 31 خرداد 1394
البته شهرک های هستند که نگهبان و محافظ دارند و هر کسی را داخل آن راه نمیدهند و اگه قرار باشه کسی به آنجا رفت و آمد داشته باشه برایش کارت صادر می کنند و ظاهر آنجا با هرگونه پوششی ظاهر میشوند
پسر خاله کلاه قرمزی 31 خرداد 1394
(مگه چیه دریاست دیگه)
محمدی 31 خرداد 1394
چیه مگه؟این همه ایرانی تو کشورهای دیگه بویژه همسایه ها همه کار رو میکنن ماهی سرمونو بکنیم تو برف.
اگر ما بخوایم کشور موفقی داشته باشیم باید واقعیات مردممون رو بپذیریم.
نا شناس 31 خرداد 1394
ملت دارن از گشنگی میمیرن شما دنبال چه چیزایی هستین
نا شناس 31 خرداد 1394
چیکار به مردم دارین شماها آخه

مگه اینکارشون چه ایرادی داره؟ چه مزاحمتی برای کسی ایجاد کردن؟؟

زشته ب خدا
شمالی ریکا 31 خرداد 1394
این همه منکر وجود داره ولی شما فقط چسبیدین به همین یکی!!! افسوس! افسوس! افسوس!
بی نام 31 خرداد 1394
با سلام، چشم آقای یونسی معاون سیاسی و اجتمایی و همکاران فرهنگی طرح سالم سازی دریا روشن. چه میکنند.
رضا 31 خرداد 1394
انگار مشکلاتی مهمتر از گشت ارشاد و ساحب پاک و ... وجود ندارد که این مقاله نویس وقتشو برای این چیزا گذاشته .
نا شناس 31 خرداد 1394
اغلب اینهامرفهین بی درد و غیربومی اند من تاحالا ندیدم محلی ها وبومیها بااین سرووضع افتضاح ظاهربشن!
سلام بر عشق 31 خرداد 1394
همه ی عکس ها تو یک مکان گرفته شد!!!!!!!فکر کنم اونجا منطقه ی فساد باشه
نا شناس 31 خرداد 1394
وانت نیسان ؟!.....
نا شناس 31 خرداد 1394
اقا ملت وکیل وصی نمیخوان...به شما چه ربطی داره مردم چطوری میگردن? تو برو فکرعاقبت خودت باش...
حامی مردم 31 خرداد 1394
بگذاریدمردم آزادباشند ما اقتصاد صرفه جویی وووووو خیلی چیزهای دیگرکشورهای خارجی حتی کشورهای مسلمان رابه رخ مردم میکشیم ولی این آزادی که حق مردم است رو تفسیر ویاتشبیه به بعضی ازمسایل دست وپاگیرمبکنند.
فرزاد اسدی ساروی 31 خرداد 1394
دوست عزیزی که نگران پایمال شدن خون شهدا هستی، چرا در مورد اختلاس های متعددی که در اقتصاد کشور رخ داده و باعث بروز بیماری اقتصادی شده سخنی نمی گویی؟ افرادی که بنام دین و در منسب دین و استفاده از دین، حق مردم رو پایمال کردند و به دین ضربه زدند خیلی خیلی بیشتر و شدیدتر از افراد موجود در تصاویر مستحق لعن و نفرینن. چرا چسبیدی به روسری؟ افراد بی حجاب، جهنمی اند؟ "فمن یعمل مثقال ذرت خیرا یره" پس چی میشه؟ اونایی که بیت المال رو خوردند، چی؟
بدون که ریشه ی هر فسادی، فقر و تنگدستیه که از اقتصاد مریض نشات میگیره. لطفا از مال و منال خودت پیشکش کن. شما در مقامی نیستی که جهنم و بهشتی را تعیین و پیشکش کنی. اصل رو رها کردی و چسبیدی به فرع؟
چرا روی دیدن شادی مردم رو نداری؟ مطمئن باش که اعتقادات شما با نوع پوشش مردم در کنار ساحل از بین نمیره. اعتقادات هر فردی توسط ذات و رفتار و کردار خودش، تخریب میشه.

امیدوارم چشم بصیرت همه ما باز بشه و قدرت تشخصیص در شناسایی اولویتها را پیدا کنیم. یاحق
فرزاد اسدی ساروی
مهدی@ 31 خرداد 1394
قابل توجه مسئولین استان که به نظر میرسد چشم ها را شسته و جور دیگر می نگرند( ولی فکر کنم یا اصلا نمی نگرند، یا اینکه به چشم خواهر برادری می نگرند)
خطاب بنده مردم نیستند، زیرا هیچ حرجی بر مردم نیست، وقتی فضا مهیای بی بندوباری باشد، عده ای فرصت طلب از موقعیت بوجود آمده سوء استفاده می کنند
جناب آقای استاندار و فرمانداران شهرهای ساحلی، خطاب بنده متوجه شماست و به شما عرض می کنم:
امت حزب الله اجازه نخواهد داد تا مسئولین بی دغدغه بر کرسی ریاست تکیه زده و به مقدسات ما دهن کجی نمایند.
ما از نسل همان شهیدانی هستیم که با نثار خون خود چنان سیلی محکمی بر صورت و گوش استکبار زده اند که همچنان، ترس مواجهه با آن عقاید و افکار، لرزه بر اندام استکبار می اندازد. اگر لازم باشد، همان سیلی را در مقیاسی بزرگتر نثار این دسته از مسئولین نیز خواهیم کرد تا یادشان نرود حرمت نگه داشتن خون شهدا را
باید هواستان را جمع کنید و چشمانتان را باز نمایید، زیرا سکوت امت حزب الله، نشان از رضایت نیست، بلکه نشان اطاعت از فرمایشات رهبر است.
اگر لازم باشد، چنان وارد عمل خواهیم شد که باید برای محافظت از خود دنبال ... بگردید.
یا حق
مهدی@
مهدی 30 خرداد 1394
متاسفیم برای اعضای ستادطرح سالم سازی دریابه ریاست استانداری مازندران.برای گرفتن رای چه کارهایی که نمی کنندهرچندبه دستوررییس جمهورپلیس وظیفه نداردقانون اسلام رااجراکند.امیدوارم فردای قیامت شهدانزدخداوندوپیامبران وامامان ازشماشکایت کنندوسزای مسئولیت پرستی شمارابدهند.
نا شناس 30 خرداد 1394
تو خودت اونجا چه كار ميكردي شيطون
البته دمكراسي يعني اين يعني در يك كشور با بيش صد از زبان و مليت با عقيده هاي متفاوت در كنار هم فارغ از هر مذهب و ديني كه باشند زندگي كنند
پاسخ ها به این نظر
جبرییل نورانی کوتنایی 30 خرداد 1394
آقا یا خانم ناشناس شما که حرف از دمکراسی میزنی بی زحمت اول این کلمه رو معنی کن تا ببینیم حرفی از لخت شدن و بد پوششی در اماکن عمومی در اون هست یا نه. در ضمن رعایت حجاب و یا داشتن دین و یا اعتقاد به اصول یک امر اختیاری است ولی به این معنا نیست که شما عرف جامعه ای که در آن زندگی میکنید را زیر پا بگذارید. آزادی برای همه است ولی به طریقه درست آن
نا شناس 31 خرداد 1394
با سلام ،نکته اول ساحل دریا جای عمومی می باشدو پس به تمام عموم ربط داره دوم در کشور های پیشرفته هم به حقوق همه احترام گذاشته می شود ولی این طور نیست که قانون فقط به نفع عدهای اندک مصادره شود بلکه قانون کلی از اکثریت دین ومذهب پیروی می کند این از کشور های پیشرفته ولی طبق قانون اسلام بقیه ادیان وقوم ها با هر تفکر می توانند در کشور اسلامی زندگی کنند ولی باید به قوانین مسلمین پایبند باشند ،وقتی شما به اروپا می روید نمی توانید دم از قانون کشور خود بزنید وباید قوانین انها را رعایت کنید
پیمان 31 خرداد 1394
مردم هر جوری دوست دارن همون جور زندگی می کنند... به کسی هم ربط نداره... با شلاق و چماق هم نمیشه باورها و سبک زندگی مردم رو تغییر داد...!! این کشور مال همه ایرانیان هستش... با عقاید و اعتقادات مختلف... نه تعدادی محدود...!!!
نا شناس 31 خرداد 1394
غریق نجات بودی؟؟؟؟؟؟
نا شناس 1 تير 1394
در كشور ما اسلامي بودنش فقط به رعايت حجاب توسط زنها و نخوردن مشروب توسط مردان تعريف شده و فقط اين موارد حساسيت برانگيز شده و بعضي ها ميخوان خون به پا كنن !!!! من نميدونم چرا فقر و نداري ، فساد و ربا باعث خون به پا كردن نميشه و در سنجش اسلامي بودن كشور نقشي نداره !!!
سرباز گمنام 1 تير 1394
برای پلیس امنیت اجتماعی و اخلاقی متاسفم که فقط بلدن در مراکز شهرها واستن و از مردم طلب شناسنامه کنن در صورتی که در اینطور موارد یا فقط نظاره گرن یا اصلا حضور ندارن که حداقل امر به معروف کنن . بیچاره مردم بی پول که همیشه باید حتی موقعی که با همسرشون هستن باید شناسنامه همراهشون باشه ولی پولدارها هر ور که بخوان رفتار میکنن و انقدر هم پشتیبان دارن که کسی جرات نداره بهشون بگه بالای چشمشون ابروهه. البته اینم بگم همشون هم اینطور نیستن چه مامورین و چه مرفحین. در ضمن از سایت بسیار قوی و به روزتان متشکرم.
آوروسو 31 خرداد 1394
سلام و درود بر شهدا
این ملت که می بینه بعضی ها دارن از اعتبار شهدا جهت دستیابی به منافع و مطامع خود استفاده می کنن اینا دیگه براشون سهله.
این ملت تحمل دیدن و شنیدن دزدی و اختلاس مسئولین رده بالا و معاون رئیس جمهور را دارند اینا دیگه سهله.
این ملت که تحمل باند بازی و پارتی بازی و ارتشاء و......مسئولین و نمایندگان را می بینند اینا دیگه برایشون سهله.
این ملت که دروغگویی و مصلحت اندیشی بی حساب و کتاب و و بی برنامگی دولت ها را میبینند اینا دیگه برایشون سهله.
این ملت که تورم و گرانی که خود مدیران کشوری دخیلند رو می بینه اینا دیگه سهله.
این ملت که عوامفریبی و ریا کاری برخی از مسئولین روکه می بینند اینا دیگه سهله.
این ملت که بی عدالتی در امر قضاوت دستگاه قضایی رو می بینه اینا دیگه براشون سهله.
این ملت تورم 500% مسکن رو که می بینه اینا دیگه براشون سهله.
این ملت فقر و نداری در یک کشور ثروتمند و که داره میبینه اینا دیگه براشون سهله
این ملت که تجمع چند ساله قشر فرهنگی و تحصیل کرده کشور یعنی معلمان عزیز رو داره می بینه اینا دیگه براشون سهله.
.
.
.
شمال جان بسه یا بگم.
پس ازاد مرد باش و کتمان حقیقت نکن.
و خدا هدایت کند خائنین به شهدا و ملت را. در غیر آن خدا لعنت کند
پارمیدا 25 تير 1394
خاک توسرایران با آدماش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.